Vi Inviterer til Zoom forelesning med Eva Marie Wergård med tema

Håndtere mentale utfordringer, og lære å kjenne seg selv

Mange kjenner på nerver som står i veien for å stille på konkurranse, eller å tørre å debutere. Kjenner du at nervene dine ødelegger prestasjonen i konkurranseringen? Ønsker du å øke din mentale kapasitet under press og stress?

Eva Marie foreleser om det nyeste i forskningen når det gjelder mental trening og hvordan du skal prestere ditt beste, hvordan få ut maksimalt av din kapasitet og finne løsninger for hvordan prestere maksimalt når det gjelder. Teori blandes med praktiske øvelser, humor og alvor - med mål om at du skal gå fra forelesningen med en følelse av at jeg kan, jeg vil og jeg våger.

Eva Marie er en av nordens mest bookede mentale trenere blant de som konkurrerer i hunde og hestesport, med egen erfaring fra både hestesport, hundesport, og swimrum. Hun ser hva du trenger for å få frem det lille ekstra som gjør at du vil prestere ditt beste. Hvis du trener din mentale kapasitet, vil du se forandring på din makker ute på konkurransebanen, uansett gren du konkurrerer i.

Det vil bli muligheter å stille spørsmål underveis i foredraget.

Foredraget vil koste 300kr for medlemmer av Kirkenes og omegn hundeklubb, og 450kr for andre.

Dato: 19. april kl 19.00 til ca 21.15

Sted: Hesseng videregående skole

Betaling: kontonr 0530 18 59750

Påmeldingsfrist: 17. april

Påmelding: ramishera@gmail.com eller Astri Bakken på messenger.